KLIK! KLIK!

L.O.V.E

L.O.V.E
is forever!

...

selamat datang ke blog budak baek!

...

Usaha..

Berkadar terus ngan kejayaan…

Kater orang,

Makin tinggi kiter panjat,

Makin sakit ler bile kitr jatuh….

Tapi aku kater,

Xkire r tinggi maner aku panjat, pastu jatuh!

Jatuh lagi, jatuh lagi…

N xkire sakit mane pon,

Aku mesti bangun,

N panjat balek!!

Sebab……….

Kalo xpanjat, biler nk smpai kt atas beb!

Sooooo, panjat jer!!!!

Sunday, January 31, 2010

my besday!!~~

surprise besday party!!


belon yg dorg sorok lam bilek. kunci pintu xbg aku masok.. hahax.


hmm.. seprais kew ah?
tah r.. aku ase aku tgk jek dorg tgh kalot2, masak, ciapkn bahan2 nk wat kek..
tp aku xtaw plak dorg nk masak tuk smbut besday aku..
lgpon da tlepas sehari.. huhu.
aku xbrani nk tnye plak dorg masak utk ape.
kang jadi terperasan plak... ngee~
so, aku cm rase 50-50.

~ dorg saje2 nk masak kot.

~dorg nk masak tuk besday aku r!

~eh x ah.. dorg saje je kot.. wat kesyukuran.. sal umah br duduk 2..

g2la citenye...
tp thanx ye korang!!
lin yg masak mee kuah spesel.. (walopon aku xsmpat mkn byk. dorg da bg kat akak sbelah umah.. huhu~).


sume mkanan yg dsponsor ari tu.. ade kek coklat, mee kuah, kentang goreng, ayam goreng, cendawan goreng, n air. besh sgt2!! ^_^


pujah yg wat kek, ngan bantuan ika n kakq. (walopon da hampir putos asa, akhirnye jadik gak! hehee) kakq, ika, dylla.. tenkiu ye korang... t taun depan wat r lg.... ngee~~~~


kek coklat resepi pujah. aku nampak dorang tgh tabur2 mende putih2 2 atas kek. tp xtaw plak dorg wat nie.. huhu.

ngan lin n dylla...


ngan lin n ika.. lin smpat posing, ika baiki2 belon n aku yg xready!


hmmm.... sdapnyeee...... nk? beli la sdirik! haha. ase cm lapar la plak... huhuhuuu~


geng 6wonders~~ dlu 7wonders+1, tp skang da xckup sorang plak.. huhu. tp kitorang tetap hepi n happening!! ^_^


may our frenship last forever!! INSYA ALLAH.. ^_^

love u olz!!!!! tenkiu guys!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku xtaw pe neh tp klik jelah! hoho