KLIK! KLIK!

L.O.V.E

L.O.V.E
is forever!

...

selamat datang ke blog budak baek!

...

Usaha..

Berkadar terus ngan kejayaan…

Kater orang,

Makin tinggi kiter panjat,

Makin sakit ler bile kitr jatuh….

Tapi aku kater,

Xkire r tinggi maner aku panjat, pastu jatuh!

Jatuh lagi, jatuh lagi…

N xkire sakit mane pon,

Aku mesti bangun,

N panjat balek!!

Sebab……….

Kalo xpanjat, biler nk smpai kt atas beb!

Sooooo, panjat jer!!!!

Thursday, February 4, 2010

drawing lg!!



lg2 teknik contour.. bile nk lukis mende laen nie......................??
huhuhu~~

masuk kelas je, en. hanif da ciap2 atur brg2 cm cerek, tong gas, kusi n brg2 laen kt atas meja. dgn otometik kitorg da taw, mende 2 la yg kitorg akan lukis ai 2....

Align Center
lakaran kecik, sbesar tpak tgn yg aku wat sblom stat lukis..


lukisan 1st aku wat. kne pangkah. en. hanif ckp kurang tepat.. huhu. 2 lukisan kt tepi 2 bliau betolkan.. hehee~

lukisan ke-2.. salah gak. sbb aku terangkan garisan dye, xgune teknik contour!! aiyo~~


lukisan ke-3..
boley laaa.....


n ,cm bese, lukis pkai tgn kiri..

haa.. nie part paling besh. lukis tanpe tgk ketas lukisan... haha. lawak tol. cane la nk mlukis tnpe tgk ketas yek? gnie la hasilnye.....


lukis tgk kt objek je. mate xleh tgk ketas!!


cam hape tah. aku pom xsangke gnie upenye bile kite lukis tp xtgk ape yg kite lukis!!
teroooookk!!!!


yg paling besh drpd yg besh is... last skali bile kutip drawings yg nk kne anta n en.hanif akn bagi markah. tibe2 en. hanif ckp:

"ok, kutip sume lukisan yg last skali. yg lukis tnpe tgk ketas je sy nk. yg laen sume xpyh anta. simpan tok diri sdirik jek.."

waaaaa.............. bia btol!! huhu~~
letih jek aku ulang lukis byk2 kali td. hadoiya....~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku xtaw pe neh tp klik jelah! hoho