KLIK! KLIK!

L.O.V.E

L.O.V.E
is forever!

...

selamat datang ke blog budak baek!

...

Usaha..

Berkadar terus ngan kejayaan…

Kater orang,

Makin tinggi kiter panjat,

Makin sakit ler bile kitr jatuh….

Tapi aku kater,

Xkire r tinggi maner aku panjat, pastu jatuh!

Jatuh lagi, jatuh lagi…

N xkire sakit mane pon,

Aku mesti bangun,

N panjat balek!!

Sebab……….

Kalo xpanjat, biler nk smpai kt atas beb!

Sooooo, panjat jer!!!!

Monday, January 18, 2010


mawar merah,
kubiarkan kering...
lantas ku...

aiyok.
da elok2 ade idea td tibe2 jadik blur..
huhuhu~
xpewla.
t aku smbung lenkali.
huhu~


************
******************
~aku dpt bunga nie pd 21/10/09, kul11pm~ ^_^
******************
************


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku xtaw pe neh tp klik jelah! hoho