KLIK! KLIK!

L.O.V.E

L.O.V.E
is forever!

...

selamat datang ke blog budak baek!

...

Usaha..

Berkadar terus ngan kejayaan…

Kater orang,

Makin tinggi kiter panjat,

Makin sakit ler bile kitr jatuh….

Tapi aku kater,

Xkire r tinggi maner aku panjat, pastu jatuh!

Jatuh lagi, jatuh lagi…

N xkire sakit mane pon,

Aku mesti bangun,

N panjat balek!!

Sebab……….

Kalo xpanjat, biler nk smpai kt atas beb!

Sooooo, panjat jer!!!!

Thursday, January 28, 2010

nie kelas ke3 drawing!

ai nie pon lukis lukisan jenis contour gak... lukis beskal! huhuu~~

ai nie cm xdew mood jek nk lukis... huhuhu~ nie lukisan aku yg dah dperbetolkn oleh en. norhanif...


nie aku lukis pkai tgn kiri... tah bape da tongkat beskal tu.. beskal tua, kne byk tongkat br stabil! haha~
lukisan nie en. hanif ckp kite kne brani wat salah.. lukis jek sesuke ati dulu, pas2 t lukis elok2 balek. last skali br wat yg btol2.. 2pasal r aku pnye handle beskal ade 3, tongkat ade 3, n tayar dye ade 3.. huhuuu~


nie aku borim lukis dr sudut same jek. so aku g mnyemak kt tmpat org len pas2 lukis...


**xsabar nk lukis potret plak..

***
**
*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

aku xtaw pe neh tp klik jelah! hoho